Odp: WANTED ! Urzadzenie do archiwizacji.

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_ic.com.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 01:59:05 MET DST

4 -
LPT
Tak

>Mylisz się - Fujitsu produkuje M2513A (SCSI wewnętrzny - właśnie obok mnie
>leży) i DynaMO640 - to samo tylko, że zewnętrzny i parallel. Nie produkuje
>natomiast zewnętrznego SCSI.

Hmm, przed chwila bylem na stronie Fjitsu - ten DaynaMO640 jest podlaczany
wlasnie przez SCSI - nie produkuja podlaczanych przez LPT :(.

Spojrzalem przy okazji na strone computers.com i tam znalazlem takie male
cacko:
MicroSolutions Backpack - PD/CD - ktore toto ma kosztowac ok. 267 dolcow i
jest podlaczane do LPT !!!
Czy ktos slyszal cos o tym?? Z czym to sie je (tzn gdzie to mozna kupic i
czy jest sens kupowac cos tak malo znanego w Polsce (chyba)?

Pozdrawiam,

Jakub Chmielewski