te nieszczesne modemy.....moze ktos potrafi to wytlumaczyc??

Autor: Mateusz Golab (Mateusz.Golab_at_f66.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 20:06:25 MET DST

< 31 May 98 00:51, Jarek Andrzejewski wrote to All >

 JA> A dlaczego? Nie lepiej zostawić ten COM2 w spokoju i ustawić na COM3
 JA> lub 4?

   Niby tak, ale wiem, że konfiguracja jaką podałem daje najwięcej pewności -
instalowałem w różnorakich miejscach, konfiguracjach - dlatego tak twierdzę.
Poza tym jest to bardzo eleganckie rozwiązanie. :)

Notopa! MATEusz Gołąb, mate_at_fidonet.org.pl