Re: rozlaczanie - zakonczenie?

Autor: Rafaello.... (rcichosz_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 21:31:00 MET DST

+++ats2=197s12=254s38=254o
Jeśli tę wiadomość czytasz to ciąg wysyłeny w mail do siebie winien wyglądać
wiesz jak. Przede wszystkim wyrzuć d2 bo niektóre modemy się na tym
rozłanczają poza tym ciąg musi być zakończony literą "o" jeśli nie wiesz co
to jest to sobie przeczytaj.
Rafaello...

Cookie napisał(a) w wiadomości: <895185076_at_f64.n482.z2.FidoNet.ftn>...