Odbieranie telefonu - ZOLTRIX 33.6

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 22:23:33 MET DST

Mam pytanko.
Jak ustawić wszystko w BitWare, abym mógł na komputerze ręcznie odebrać
telefon (nie chodzi mi o faks, czy włączenie autom. sekret.) i gadać z tym,
kto dzwoni?

Gdy dzwoni telefon, to w Receive Manager pisze RINGING, ale co dalej? Ikonka
Handset jest nieaktywna - jak to odebrac?
Jeśli ustawię na automatyczne odbieranie, to nie słychać po odebraniu osoby,
która dzwoni.
(gdy ja dzwonię do kogoś, to wszystko jest OK - ja wszystko słyszę i on też)

Proszę o pomoc - w zamian chętnie podzielę się zdobytym doświadczeniem (nie
tylko jeśli chodzi o modem)

Mój modem to Zoltrix FM-336i VS/P
O odpowiedzi proszę głównie na priva

Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI !!!