Re: Wypalil sie monitor???

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 12:11:07 MET DST

Lucas wrote:

> Wielkie dzieki, a nie wiesz gdzie to mozna jak najszybciej
> zrobic?Mieszkam w Krakowie,monitor ma 2 lata i jest juz po gwarancji,a
> nie jestem pewien czy w tym serwisie beda w stanie to wyregulowac.

Jesli to prog odciecia to moglbym to wyregulowac z zawiazanymi oczami -
potencjometr (jedenz dwoch) jest na transformatorze splitowym WN (ve.
trafopowielaczu). Problem w tym, ze jestem w Bydgoszczy. Generalnie tego typu
usterki to sprawy latwe do zlokalizowania i przecietny serwis powinien sobie z
tym bez trudu poradzic.