Re: Bitware Cheyenne - polskie znaki

Autor: Raku (marekrak_at_matrix.com.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 10:06:26 MET DST

Z tego co wiem nie jest to wina biednego programu do faksowania tylko
rewolucynjnym zmianš w Word 97.
Ja już się dawno przestałem wkurwiać na Word97 (po kilkugodzinnych zabawach
z rejestrami - z drukarkami to działa).
Polecam czcionkę "Courier" wielkość 12 i gruba (czytelniejsza na faksie) i
masz problem z głowy.

--
 http://www.kki.net.pl/moto/