Re: riva 128 czy 3dfx

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 21:48:27 MET DST

Konrad Kondracki wrote:

> Cos ci sie chyba pomylilo, bo OpenGl to wlasnie atut
> Rivy, no chyba ze masz baaaardzo stare drivery

To bylo do Jacka Piskozuba, ale sie wtrace ;-)
Owszem miniOpenGL (ten Kwakowy) dziala b.dobrze na Rivie, tylko czasami
(czytaj:dosc czesto) ludziska maja klopoty ze zmuszeniem Rivy do
odpalenia gierki w tym trybie. Z VooDoo nie ma tego klopotu -
przynajmniej do mnie nie dochodzily takie sluchy i narzekania.
Czy to wina Rivy czy tez niedouczonych (i niedoswiadczonych) posiadaczy
tej karty, to juz sobie sam odpowiedz :-)
Nie wiem, jak jest obecnie - ale jak ogladalem Quake'a na Rivie z
miesiac temu - to zauwazylem, ze wyswietla ona nieco wyblakle kolorki w
trybie OpenGL.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski