Re: Bitware żre 100% mocy procesora !

Autor: MT! (mtandsev_at_kki.net.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 23:15:41 MET DST

Spajk napisał(a) w wiadomości: <356ef25e.27320917_at_news.icm.edu.pl>...
>Nie wiem czy tak być powinno, ale wydaje mi się, że nie. Kiedy mam
>włączony menadżer odbioru Bitware to prawie nic nie moge robic w
>windowsie, bo ten program mi pożera 100% czasu procesora. Możliwe że
>to wina modemu, bo kiedy coś wysyłam np. do jakiegoś bbs-u, to też mi
>wszystko staje. A może to wina programu ?

Wg. mnie to win testu. Prawdopodobnie użyłeś "monitora systemu".
Żeczywiście. Sprawdziłem i sam nie mogłem uwierzyć 100%. Co prawda spotkałem
się już z ty problemem przy M$ Office97. Też wykazuje 100% przy plumknięciu
w klawiaturę. To mnie tylko utwierdziło w przekonaniu, że "monitor" jest
kolejnym udanym kitem Billa.
Nie ma róży bez kolców. Uruchomiłem moduł "Recive managr" w tle i puściłem
test WinTune97. Uzyskałem następujące wyniki
bez sekretarki
396 MIPS 120 MFLOPS
z sekretarką
286 MIPS 112 MFLOPS
Mam K6 166 podpiętą na 200MHz, płytę SOYO (TX) 5BT5 i modem Zoltrix. V.34+
(FMVOC336Fi)

Nie musisz przesiadać się na Win Fax Pro. Według mnie to przykład przerostu
formy nad treścią. Sekretarka zajmuje 10,3 MB pamięci. Widać bardzo wyraźny
brak pamięci i dysk zaczyna rzęzić. Dla porównania. Program Bitware zajmuje
51KB pamięci, a sekretarka 88KB.
Owszem możliwości Symanteka są nieporównywalnie większe, ale do domu
Chayenne zupełnie wystarczy.
Żeby być obiektywny wykonałem taki sam test na WinTun97 z włączoną
sekretarką WinFaxa.
Procesor był nieznacznie mniej obciążony, natomiast przepustowość magistrali
spadła, przez co wydajność grafiki siadła o ponad połowę!!!!. Zauważysz to w
czasie pracy.

Pozdrawiam
MT!