Re: Jaka płyta 100MHz

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 22:50:27 MET DST

On Mon, 1 Jun 1998 16:12:35 +0200, "Krzysztof Szymański"
<chris_at_use.com.pl> wrote:

> [...]
>3.3V, 8 clocks, czestotliwosc wewenetrzna 100MHz, zewnetrzna 125MHz, EEPROM,
>kosci NEC, plytka CUBIG. Dalem 130PLN. Wsadzilem ten modul do plyty
>AL440LX - no problem, chodzi, nastepnie wsadzilem do SE440BX, to samo,
>chodzi. Pamieci byla testowana programem producenta pamieci firmy Transcend
>(no moze nie zupelnie oni to zrobi;i ale od nich go dostelme wraz ze
>specjalnym hardwarem). Dane otrzymane potwierdzaja to co jest na malowe na
>chipach. Moduly sa testowane w specjalnym testerem, cos w rodzaju komputera.
>Tester jest podlaczony po RS do komputera na ktorym jest uruchomiony

I? Byla mowa o 112 MHz a nie 100 MHz. Poza tym BX chodzi tez na 66 MHz
- na ktorej cz. ja sprawdzales? Zgodnosc z napisami jest normalna - i
tak malo kto zna sie na tym na tyle zeby rozpoznac na jakiej cz. moze
pracowac. Schody i tak zaczynaja sie przy wiekszej ilosci SDRAM'ow -
nagle okazuje sie ze chociaz 1 kostka pracuje z cz. 100 MHz to dwie
maja z nia juz klopoty a przy trzech to juz tragedia

Pozdrowienia

Vindex