Re: jeszcze microsoft

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 21:46:55 MET DST

"Zibi" <zpanek_at_obr.tarnow.pl> wrote:

>Zgadza się. Ale polityka robienia pieniędzy polega na uczciwej konkurencji.
>Lepsze produkty przetrwają. Microsoft w wielu przypadkach działa odwrotnie:
>zmonopolizować rynek wszelkimi środkami, a potem klienci i tak nic innego
>nie będą mieli do wyboru. Spróbuj kupić nowy komputer bez Microsoftu. Ja
>próbowałem, jest to trudne. Każda firma handlująca komputerami robiła
>wielkie zdziwione oczy. Trafił się jakiś gość który nie chce tak
>oczywistych programów jak Win, DOS itp. Przecież to tak jakby nie chciał
>powietrza.

> [...]

chcialem zaznaczyc, ze w licencji microsoftu pisze wielkimi literami,
ze jesli komputer ma fabrycznie zainstalowane G95, to mozna gen G95 zwrocic,
i uzyskac zwrot jego wartosci (dla mnie g95 nie przedstawia zadnej wartosci).
szkoda tylko ze malo kto decyduje sie na taki krok.

ps: warto czytac licencje :)