Re: Solidny KOMP w Poznaniu.

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 21:19:47 MET DST

<ciach>
> no fakt, jak sie porownuje komputery do banku z czyms do domu, to takie
> rzeczy wylaza, chyba nikt do komputera na ktorym jest Word i inne cuda
> nie wlozy kart na AGP?

Tak ale mi chodzilo o porownanie IBM ze skladakami o podobnej
konfiguracji (poza tym to nie bylo porownanie tylko spostrzezenia)
Widzialem te IBMy w sklepie gdzie oferowali jej jako swietne komputery
domowe
wiec nie sa to tylko komputery do banku.

Ja wiem, ze ty masz super,super IBMa za xxxxxxxx USD
ale watpie zeby ten kto wyslal zapytanie o solidny komp
czcial za niego te xxxxxxx USD zaplacic
Dlatego tez przytoczylem moje spostrzezenia o najgorszych
IBM za kilka tys PLN gdyz uwazam, ze za ta sama kase
mozna zlozyc naprawde dobry i SOLIDNY komp, ktory
bedzie mial w srodku to co sobie zazyczy kupujacy
(a nie firma IBM)

Pozdrawiam
Bojar