Re: Lexmark i tusz

Autor: Spike (spike19_at_polbox.com)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 14:27:41 MET DST

Łukasz Bajoński napisał w wiadomości:

>Drukuj mniej grafiki i częściej używaj economode ;)
>Pozatym może ten atrament który sprzedali z drukarką był mniejszej
>pojemności ?

A wiesz, ze mozesz miec racje?!
Ten, ktory otrzymalem w zestawie z drukarka mial inne oznaczenie podelka niz
ten ostatnio kupiony.
Mianowicie: Kartige niczym sie nie roznia, oprocz malowidocznego znaczka na
dnie pojemnika.
Ten pierwszy ma symbol A1 , a drugi A2. (Moze to dowod na Twoja teze?)
Zastanawia mnie tylko, po co ktos mialby produkowac takie same kartige tylko
z rozna iloscia atramentu wsrodku. Czy wogole sprzedaje sie pojemniczki
wypelnione tylko czesciowo?

BTW, slyszalem, ze niektorzy ludzie napelniaja stare kartige.
Wydaja mi sie to troche niezdrowe. Czy ktos wie cos o tym?