Re: Kto ma skaner AVISION 260C ?

Autor: Pawel Lesniorowski (lesniorowski_at_chip.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 12:57:01 MET DST

> OK, nie ma problemu, ale ja po prostu uważam że za dużą wagę w ocenie ma u

Też sądzę, że w następnych testach należy nieco zmniejszyć wpływ kasy na
końcową ocenę - inaczej będą chyba zbyt często wygrywać propozycje po
prostu najtańsze, a nie o to chodzi...

> was CENA, wolno mi? Poza tym podawane przez was CENY mają się do
> rzeczywistości jak pięść do nosa, ale to też moje zdanie.

Ceny... tak... to jest bardzo bulwersująca kwestia, będzie z resztą
poruszona we wstępniaku kolejnego numeru CHIP-a. Próbujemy znaleźć
sposób, na zmuszenie dostawców/dystrybutorów do podawania cen
rzeczywistych. Samo badanie rynku nie jest specjalnie wiarygodne, chocby
dlatego, ze zdarza sie, iz czesci urzadzen po prostu jeszcze nie ma w
sklepach. Z kolei w przypadku tych, które są już w sprzedaży, rozpiętosć
cenowa na terenie kraju jest nierzadko bardzo duża (sam sprawdzałem).

> Dlaczego bez sensu wg Ciebie jest sugerowanie się zgodnością wewnętrznych

Ze względu własnie na zgodnosc postanowilem w czasie badań testy dla
nich powtórzyć, nic to jednak nie zmieniło. Oczywiscie najlepiej byloby
testowac po kilka urządzeń tego samego typu po kilka razy, aby wykluczyć
możliwosc przypadkowych przekłamań, wad poszczególnych egzemplarzy etc.
Ze względów organizacyjno-finansowo-czasowych jest to jednak mało
realne.

> Mogę dyskutować o podanych parametrach i procedurze testowej, której nie
> raczyłeś zbyt dokładnie przybliżyć i opisać, a to dla mnie jest
> NAJWAŻNIEJSZE i naprawdę proponuje się zapoznać jak to robią inni (NIE

Cóż. Być może rzeczywiscie po prostu źle ją opisałem. Dostajesz jednak
przykazanie na ile znaków ma być dany tekst... i musisz się w tym
zmiescić.

pozdro,

[ wszystkie zamieszczone opinie i komentarze sa wylacznie prywatnymi ]
[ uwagami autora i nie nalezy ich utozsamiac ze stanowiskiem firmy ]
[ dla ktorej on pracuje ]
Pawel Lesniorowski email: lesniorowski_at_chip.pl
Laboratorium Komputerowe CHIP-a icq/uin: 4290470