Re: Vobis

Autor: Zibi (zpanek_at_obr.tarnow.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 10:53:49 MET DST

> Bios tez mam bidny, ale nie wiem czy to Twoje "Na razie" znaczy
> pozegnanie do grupy (i do mnie, mowiac skromnie:-> ), czy masz
> zamiar przesiasc sie na cos rozsadnego?

"Na razie" znaczyło cześć, źle to ująłem, przepraszam. Mam zamiar przesiąść
się na soś lepszego ale wszystko rozbija się o kasę. Wiem że ceny lecą w
dół, ale wymagania idą w górę. A poza tym wielu takich marzycieli jak ja
puszcza pieniądze na takie bzdety jak czynsz, prąd, gaz, żarełko itp.

Pozdrawiam.

--
Zbigniew Panek   ( zpanek_at_obr.tarnow.pl )