Re: Jaki monitor do 1100zł

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 10:14:05 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a):

> Zadne ryzyko. Czyzbys normalnie mogl odbierac radio obok komputera?

Ja normalnie odbieram !
Ale dopiero teraz, po wymianie Daewoo 15" na CTX 17", aż sam się
zdziwiłem że to pomogło :)
(Wieża stoi tóż za monitorem, komputer pod biurkiem)

> Inna sprawa, ze taki efekt z brakiem ostrosci maja chyba tylko
> kiepskie Virge, podobnie jak inne kiepskie karty.

Dokładnie, mój Diamondzik na zwykłym Trio-64V+ daje obraz jak żyleta w
1027x768x100Hz jak i w 1280x1024x75Hz (w tym drugim przypadku chodzi
jednak trochę za wolno ;) )
A w sklepie gdzie kupowałem monitor, obraz był dziwnie rozmyty (na
Virge DX), nawet po odłączeniu splittera.

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...