Re: NAGRYWARKI CD

Autor: Arkadiusz Swarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 09:02:32 MET DST

Witam!

Kuba Adamczyk wrote:

> Chcialbym zakupic nagrywarke. Mam na oku
> Philips CDD 3600 (SCSI)

Oj, złe ja miałem doświadczenia z Philipsem. Wprawdzie to bylo CDD 2600 SCSI
(jestem w trakcie wymiany tego sprzętu na Yamahę 4260) ale czegóż to
badziewie nie wyczyniało. Opinie innych użytkowników też nie były pochlebne.
Z tego co wiem, Yamahy i Traxdaty (to praktycznie to samo tylko firma na
pudełku inna) sš b. dobre.
Pozdrawiam

Arkady