Re: Add LiveTV-powinno być FlyVideo

Autor: Maciej Pastusiak (mpasta_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 22:08:14 MET DST

>Szukam użytkowników karty TV FlyVIDEO II. Otóż mam mały problem, mimo iż
reguluję siłę głosu z pulpitu lub pilota (zmienia się też wskazanie VOLUME
na ekranie) to poziom sygnału na wyjściu karty nie zmienia się, to samo
dotyczy opcji MUTE. Czyżby sypnięta karta?

>----------------------------------------
> Tomasz MADURSKI
>tomekmad_at_insert.com.pl

    Muszę cię zmartwić, nie miałem takich objawów. Pewnie instalowałeś ją
kilka razy, więc nawet ci tego nie proponuję. Może to i karta. Ja mam z
kolei inny problem.
    Otóż zamiast teletekstu wyświatlają się tylko znaczki @@@, albo coś
takiego. Myślałem, że to wina słebego sygnału, ale obraz jest bardzo ostry,
więc chyba nie. Czy ktoś zna takie objawy.

---
Maciej Pastusiak
mpasta_at_friko3.onet.pl