Re: "Odbicia" na ekranie monitora ???

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 21:32:44 MET DST

> Witam
> ?RObi sie
> Jestes genialny :-) oczywiscie.
> Z drugiej strony zmartwiles mnie - mam teraz monitor bez "odbic", ale
> patrze na niego
> skosem i zezem. Nie ma na to lekarstwa ?

> Tak czy inaczej dzieki

> Bogdan

Rozumiem ze bez przedluzacza za bardzo nie siega ? A moze wykonac we
wlasnym zakresie przedluzacz tylko o te kilkanascie cm, moze wprowadzi
mniejsze zaklocenia.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?