Re: COVOX

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 21:24:34 MET DST

>A dlaczego ma sie chlopak nie pobawic Covoxem? Bo jest stary?
>No to co, za to pouczajacy.
>Nie trzeba sie od razu pienic, ze ktos chce pojezdzic maluchem.
>Wszystkiego trzeba sprobowac.
>
>Sterownika do Covoxa pod Win95 nie znalazlem (Altavista),
>ale mozesz sprobowac:
>
>http://kiarchive.relcom.ru:8090/pub/windows/drivers
>
>sterownikow do Win 3.X, mojemu koledze dzialaly kiedys,
>teraz ma SB16 i nie moge sie wiecej dowiedzic.

Nie chodzilo mi o to, ze jest stary, i wcale sie nie pienie?
Bylem tylko bardzo zdziwiony tym ze cos takiego jest jeszcze gdzies
dostepne.
Nie wiem czy kupiony teraz czy zachowal sie jeszcze z czasow gdy byly modne.
Wiekszosc ludzi nawet nie wie co to jest Covox, tym bardziej nie
przypuszczalem, ze beda gdzies sterowniki pod Winde95.
Sam gralem w gierki na Covoxie (Electro Body, Brain Cruncher, itp) niektore
nawet trzeba bylo przerabiac jakims programikiem zalaczonym na dyskietce z
Covoxem :)
Sam bym sie tym jeszcze pobawil.

Pawel Paluszynski
palchom_at_kki.net.pl