Re: Chip pikuje w dół

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 20:57:09 MET DST

Dnia Sun, 31 May 1998 17:08:26 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał(a):

>oN Sat, 30 May 1998 20:25:28 GMT, algi_at_kki.net.pl (Jarosław 'ALGI'

>tylko o tym, czy się ma dobrą, czy złą linię zwykle użytkownik
>dowiaduje się już po zakupie ZOltirxa. ;-)

Jak już pisałem najlepiej znaleźć kogoś kto ma Zoltrixa i
przetestować. To nie boli :)

>na wynikach jakich testów się opierasz?

Ano na testach "urzytkowych" - Ja mam Zoltrixa i jest kewl a koleś ma
Zyxela i jest :(

Pozdrówka
Jarosław 'ALGI' Zagórski
algi_at_kki.net.pl