te nieszczesne modemy.....moze ktos potrafi to wytlumaczyc??

Autor: Mateusz Golab (Mateusz.Golab_at_f66.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 29 May 1998 - 12:21:29 MET DST

< 29 May 98 11:24, Piotr Misiewicz wrote to All >

 PM> Mam modem Zoltrix 33,6 plyta asus p2L97 i modem po zainstalowaniu i

   Standardowa procedura instalowania modemu wewnetrznego jest taka, ze
wylaczasz w biosie COM2, a modem ustawiasz wlasnie na ten port. Uruchamiasz
Win95 (bo chyba masz wlasnie ja) - jak system nie rozpozna tego usunietego portu
to recznie go dodajesz w Dodaj Nowy Sprzet. Potem takze recznie dodajesz sobie
modem i powinno dzialac.

 PM> Nosze sie z zamiarem wymiany modemu na inny (np.Zoom).

   Jak chcesz. Pozostajac przy Zoltrixie placisz mniej i dostajesz jeszcze
dodatkowo funkcje voice (o ile w ogole Ci sie przyda). Ale jesli dalej nie
bedzie dzialal, to biegnij do serwisu - powinni wymienic.
   Tak w ogole to polecalbym modem zewnetrzny - np. USR Sportstera FLASHa.

Notopa! MATEusz Gołąb, mate_at_fidonet.org.pl