Odp: Redukcja pstryknięć.

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Sat 30 May 1998 - 16:30:13 MET DST

>Zrobiłem sobie taki patent.

???
>Wywierciłem w obudowie swojego peceta trzy dziurki, zamontowałem
>tam gniazdko (takie do jakiego włącza się lodówkę), podłączyłem je do
>zasilacza i wcisnąłem w nie wtyczkę od głośników. W ten sposób nie muszę
>pamiętać o ich włączaniu/wyłączaniu, oszczędzam prąd i pstryknięcia.
>Gorąco polecam i pozdrawiam,
>R.J.
Nieźle , aczkolwiek lepiej i prościej podłączyć kilka gniazdek (np. 4 w
listwie) do wyjścia z zasilacza, mam w ten sposób podpięty monitor ,
głośniki aktywne , modem zewnętrzny i drukarkę - wszystko włączane jednym
przyciskiem.

--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====