Chipset S3, szukam programu do ustawiania parametrów pracy karty graficznej.

Autor: DJ. (S_jaruga_at_mp.pw.edu.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 19:54:26 MET DST

Witam Serdecznie !!!

Poszukuję programu ( nazwa i ew. skąd go można ściągnąć) przy pomocy którego
będę mógł ustawiać parametry pracy karty graficznej z układem S3 w systemie
W95.
Posiadany przeze mnie program S3Refresh jest ograniczony wyłącznie do
wyboru częstotliwości odchylania pionowego. Program Galileo działający w W31
pozwalał dodatkowo na centrowanie obrazu na ekranie monitora poprzez
przeprogramowanie karty, niestety nie działa on w W95 :(
W systemie Linux doskonałym programem służącym do tego celu jest xvidtune,
przy pomocy którego można ustawić większość parametrów pracy karty i
"wydoić" ;-) z niej maksymalnie dużo (m.in. Chipset Clock, fresh rate,
vsync, hsync itp.).
Dokładnie czegoś podobnego szukam dla W95. (Na serwerze www.s3.com nic nie
znalazłem, poza najnowszą wersją sterownika)
Każda wskazówka dotycząca tego tematu bardzo mile widziana :)
Odpowiedzi proszę słać na mój prywatny adres e-mail aby nadmiernie nie
zaśmiecać listy powtarzającymi się postami. Ja na podstawie Waszych listów
opracuję jedną odpowiedź którą wyślę na listę :-)

                        Pozdrawiam !!!
                                        Darek.

E-mail

S_jaruga_at_mp.pw.edu.pl djaruga_at_polbox.com mpiastow_at_polbox.com