Czemu to draństwo nie chce chodzić

Autor: Mathew (mkamien_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 17:34:45 MET DST

Zachęcony sukcesami Kolegów grupowiczów postanowiłem trochę
"usprawnić" swojego IP166MMX.No i kompletna klapa:
1.blokada mnożnika(idzie tylko na 2.5)
2.Nie idzie na 2x83; 2,5x83; 2,5x75. Jedyne ustawienie które się udało to
2,5x68.
Windows wiesza się w trakcie ładowania za każdym razem,( przy czym tryb
awaryjny jest dostępny -po strasznych męczarniach dysku-bardzo dziwne
odgłosy)Po kilu próbach w trakcie ładowania wyskoczył śliczny niebieski
ekranik- Błąd VFAT.
Próbowałem wyłączać UDMA,obniżać PIO,różne ustawienia pamięci(mam SDRAM) i
nic.

Gdyby ktoś miał jakieś sugestie byłbym bardzo wdzięczny.
Może to jakieś sterowniki(tryb awaryjny wchodzi)?

Konfiguracja:Chaintech 5TDM2(bezzworkowa),32Mb SDRAM,Virge DX,SB64
Awe,Zoltrix Rockwell,
Seagate Medalist ST33232A

Pozdrawiam Maciej