Re: Monster + ???

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 17:16:03 MET DST

Dnia Fri, 29 May 1998 09:01:00 GMT, Slawomir Tokarski napisał(a):

>Oczywiscie jest roznica miedzy Hi a TRue ale czy pracyjac w edytorze,
>arkuszu surfujac po I-necie to ja dostrzegasz?

Dostrzegam to, gdy pracuję z grafiką. Jest to bardzo niemiłe... Oczywiście
do zwykłej pracy w zupełności wystarczy Hicolor...

>a true jest na wiekszosci zwyklych katr szybszy.

Czy nie chciałeś powiedzieć na odwrót? :)

P.S. Cytuj normalnie - umieszczając cytaty na początku artykułu.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |