Re: Gravis Ultrasound

Autor: TomP (tpsky_at_polbox.com)
Data: Sat 30 May 1998 - 13:37:49 MET DST

    Posluchaj no CZLOWIEKU juz Ci ktos kiedys chyba powiedzial ze zapadles
na chorobe "nie ta grupa" (jezeli nie Tobie to na pewno sie od niego
zaraziles). Jezeli uwazasz ten watek za off topic, to powiedz mi madralo
dlaczego nie wysylasz swoich rewelacji do grupy
news:esperanto.bluzgi.kurde_mac ;-) (no chyba ze to chodzi o Macintosha) ;)
bo Twoj list na pewno jest "nie ta grupa" .Poza tym nie uwazam pytania o
kompatybilnosc hardware-u za off topic. Spamuj sobie prosze do ludzi
wysylajacych listy typu "sprzedam/kupie Amige 25000 i traktor". Ja mam
problem _z karta_ do _peceta_ nie z W95.
Chcialbym jednoczesnie podziekowac wszystkim ktorzy rozwineli ten watek
(oprocz Pana Grzegorza oczywiscie) i nie zarazili sie ta paskudna choroba.
BTW karta Gravis Ultrasound to juz zabytek ale wysokiej klasy, czas na
AWE!!!
Dziekuje do widzenia ;-).
TomP
E-mail: tpsky_at_polbox.com
<6kn60a$d7u$6_at_helios.man.lublin.pl>...