Re: HP 600

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 17:43:23 MET DST

Sprawdz czy głowica z tuszem jest czysta. Jezeli nie to wata ze spirytusem
i wyczysc w zbiorniczku glowice.
A propos czy moglbym miec do ciebie prosbe ?
Wyslij mi swoje drivery od HP600 bo ja gdzies swoje zgubilem i musze
pracowac jako HP520, a z inetu by musial ze 3 godziny sciagac.....
Dzieki

          Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl
  Tylko WINDA !!!!!!!!!!
Piotr Jaruga <zespai_at_bdk.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<6kmcid$2b3$1_at_helios.man.lublin.pl>...