Re: RealPlayer5.0+ - jak nagrywac

Autor: Rumi (arturum_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 15:37:05 MET DST

Lukasz Grochal <lgrochal_at_bez.spamow.rmf.pl> napisał(a) w artykule
<6km07g$j9n$1_at_intranet.rmf.pl>...
> W pl.rec.radio dziadek pisze:
> [o encoderach RealAudio]

Mnie nie chodzi o encoder (chyba, ze nie wiem co to jest). Chodzi mi o cos
co z .ra robiloby .ram, czyli o "magnetofon" albo "magnetowid". Jestem
troche glupi, wiec nie wiem, czy cos takiego zadziala i na przekaz "na
zywo". Moze mnie ktos oswieci?

Wenn ist das Nunstrück git und Slotermeyer?
Ja! ...
Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
                                                  Monty Python
Artur Rumianek                          Polish Radio Cracow
mailto:arturum_at_friko2.onet.pl     ul. Szlak 71
                                                  31-153 Krakow
                                   mailto:newsroom_at_radio-krakow.pl