Re: Dwa pecety - jeden modem

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 23:49:28 MET DST

Dnia 27 May 1998 10:32:16 GMT, Piotr Traczykowski napisał(a):

>Czy jest mozliwosc podlaczenia dwoch pecetow do jedengo modemu ?

Bezpośrednio? Raczej nie... ale nie będę się wypowiał na ten temat :)

>Ja wyborazam to sobie tak, pecet spiete karta sieciowa i do jedengo z nich
>podlaczony modem do COM2, co wtedy "widzi" pecet drugi (ten bez modemu) ?

To, co mu pokaże ten z modemem...

>Czy ten numer dziala pod winda i czy wymaga specjalnego oprogramowania, i
>czy dziala pod Linuxem jezeli Linux jest na PC bez modemu a Win'95 na tym z
>modemem.

Pod windę są tylko programy udające serwer proxy, co mocno utrudnia
korzystanie z nich. Na linuxie z kolei można uruchomić bez problemu (z
użyciem narzędzi w standardowej dystrybucji) IP Masquerading, który pozwala
na normalne korzystanie z internetu komputerowi bez modemu. Sam stosuję tą
metodę od jakiegoś roku...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |