Re: Bus Master i CD-ROM

Autor: Mi(K)rus69 (mikrusik_at_polbox.com)
Data: Thu 28 May 1998 - 20:15:14 MET DST

Czesc,

Marek L. Kozak napisał(a) w wiadomości:
<6khblb$3qn$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>U mnie zadziałało bez pudła.
Wiem, sam wiele razy to robilem

>Tego nie zauważyłem - Control Panel (Win98) pokazuje tylko ATAPI
CD-ROM - to
>oczywiście w kategorii CD. W "disk drives" nie ma żadnych dodatkowych
>elementów.
Zgoda, bo poprawiles - od 'pupy' strony. Kazales mu uzywac dla tego
kanalu innego sterownika niz... standardowo instalowany. ;))
 W'95 przy calej swojej inteligencji (!?) nie potrafia instalowac
dwoch
roznych typow sterownikow dla IDE na plycie :(. Swoja droga i dobrze.
Bo przy pomyslach producentow, procki dostalyby szajby. Co jeden
to chce ulepszyc standard, ale czemu ... w sposob nieudokumento-
wany. Pozniej klopoty ze sterownikami i ... wyjatkami ( niekoniecznie
krytycznymi ). ;)

[...ciach...]

Pozdrawiam - Mi(C)rus69