DUKE NUKEM 3D - oryginał sprzedam tanio

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 22:18:36 MET DST

Jeśli wkurza Cię "oglądanie slajdów" z nowych gier wymagających 3dfx i
innych bajerów, to sprzedam Ci oryginalną grę Duke Nukem 3D oczywiście z
wszystkimi dodatkami na CD (wspaniały edytor etapów Build, który posłużył mi
m.in. do zrobienia PLANU MOJEJ BUDY - ZST w Bytomiu i inne). Co do ceny to
się mogę dogadać - jeśli jesteś zainteresowany, to daj znać na:
przemneu_at_zst.bytom.pl lub cornhole_at_polbox.com a ja dodatkowo dołączę do gry
mój własny epizod - grę dziejącą się w budynku Zespołu Szkół Technicznych w
Bytomiu.