Re: Monster + ???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 18:03:31 MET DST

Dnia Wed, 27 May 1998 16:21:18 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>tak, tylko, że wydawało mi się, że programy graficzne (np. photoshop)
>i tak trzymają w pamięci grafikę w 24bitach na pixel (o ile to
>konieczne) i na takiej dokonuje się filtracji, konwersji i jeszcze
>jakichś tam...
>to, co jest ekranie nie ma nic wspólnego z tym co jest w pamięci.

Oczywiście, chodzi w zasadzie tylko o to, ze wspomniany efekt brzydko
wygląda. Ja też używam 16bpp... chciałem tylko coś dorzucić, żeby nie
było, że 24 i 32bpp to od razu są do d*** - jednak ktoś tego używa!

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/