Re: ET6000 a odświeżanie w G95

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 28 May 1998 - 14:29:08 MET DST

Bartek Nagorny wrote:

> Sa, sa... Przegladam od czasu do czasu ich strone z nadzieja, ze moze
> w koncu cos nowego wypuszcza... A tu nic... Jak byly "najnowsze" z
> listopada ub. r. tak sa nadal...
Firma jest w b. zlej kondycji ostatnio (jak Gravis), min. sprzedali dzial 3D
firmie ATI, tak, ze nie spodziewal bym sie nowych sterownikow w najblizszym
czasie. Zreszta napis na glownej stronie Tseng'a (Tseng is a public company...
itp.) swiadczy sam za siebie.
Zwykle wypuszczali nowa wersje co ok. 4-5 miesiecy. W normalnym trybie juz
powinno byc cos nowego. Zreszta sam uzywalem tych sterownikow 0064 i musze
stwierdzic, ze przynajmniej jesli chodz o mnie, nic im nie brakuje i nie ma
potrzeby w tej chwili, zeby je uaktualniac.

> Bartek
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |