Re: Chip pikuje w dół

Autor: Pawel Lesniorowski (lesniorowski_at_chip.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 12:08:58 MET DST

> Takie pytanko odnosnie bledow w tescie Skanerow
>
> Jaka rozdzielczosc optyczna ma Avison 260C
> czy 300x600 wg strony 84
> czy 600x1200 wg strony 89

Takš jakš podałem w bezporednim opisie skanera i głównej tabeli
zbiorczej. Nie mam niestety specjalnego wpływu na graficznš stronę
materiału i aktualnš postać tabelek etc.

300x600 DPI

pozdro,

[ wszystkie zamieszczone opinie i komentarze sa wylacznie prywatnymi ]
[ uwagami autora i nie nalezy ich utozsamiac ze stanowiskiem firmy ]
[ dla ktorej on pracuje ]
Pawel Lesniorowski email: lesniorowski_at_chip.pl
Laboratorium Komputerowe CHIP-a icq/uin: 4290470