Re: AMD kontra Intel

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 27 May 1998 - 21:50:13 MET DST

Tygrysek wrote:

> Zdecydowanie INTEL - miałem AMD 2 miesiące i myślałem, że dostanę k****cy.

A ty znowu. Patrz moja odpowiedź na Twój post wyżej.
Co to są 2 miesiące - ja mam różne AMD już od 7 lat i jestem
zachwycony.

> Nie tyle co nie można było ten procesor przetaktować bo się przegrzewał i

Czy jakakolwiek firma gwarantuje Ci podkręcanie? Zresztą K6 kręci
się już bardzo dobrze, jedynie K5 z serii ABQ i podobnych nie kręciły
się wyżej. Przykład: K5-90 ABQ nie idzie więcej, ale już K6-166 ALR
działa spokojnie na 2.5x83 (208) czy 3x75 (225). K5-133 i K5-166 też
podobno można nieco podganiać.

> występowały jakieś błędy co na dodatek musiałem zmniejszyć mu napięcie
> zasilania aby się nie zawieszał przy mocniejszych aplikacjach !!!

Zmniejszanie zasilania to mordowanie procesorów AMD. Przy zaniżonym
zasilaniu przekłamują lub wieszają się. Podwyższać też nie polecam,
bo się szybko palą.

> Firma AMD albo za drogo sprzedaje swoje produkty albo odpieprza chłam
> (odpowiednie skreślić).

Uważam procesory AMD za rewelacyjne - technologicznie lepsze od
Intela (a Cyrixa na pewno) i szybsze w codziennych operacjach.
Dopóki nie gra się nałogowo w Quake lub profesjonalnie zajmuje się
obliczeniami zmiennoprzecinkowymi, AMD jest szybszy niż odpowiedni
Intel.

--
Pozdrowienia,