FDD nawala, co sie stalo?!??

Autor: Grzegorz Buczma (sagaaw_at_polbox.com)
Data: Thu 28 May 1998 - 07:42:58 MET DST

Jest tak, że WIN95 wywala komunikat, że dyskietka jest niesformatowana, tryb
MS-DOS też nie czyta nie można też zrobić scandisk ani nic innego.
Podczas restartu komputera system też nie reaguje (brak komunikatu Non
system disk...) chociaż w BIOSIE mam ustawione żeby najpierw próbował
wczytać system z a:. Stacja FD jest w porządku, podłączałem stację kumpla i
to samo. Więc co się stało ?!?
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
                Pozdrawiam
                Grzesiek