Re: Jaki papier do Hp

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 22:58:31 MET DST

On Wed, 27 May 1998, Michal Zadworny wrote:

> Potrzebuje w miare dobry papier do HP 690C - normalne wydruki Econo Fast
> Jest jakis firmowy od HP tyle tylko ze 2 X drozszy od normalnego polskiego.
> Stosowal ktos oryginalny HP. Jak wygladaja wydruki.

Powitanko!

Nie widzialem na oczy papieru firmowego HP - porazila mnie cena, wcale nie
2 x a ze 3 - 4 x drozszy. Po kilku testach uzywam EURO UNIVERSAL firmy
Neusiedler. Jest tez EURO JET z wyszczegolnieniem atramentowek na
pierwszym miejscu, ale cena to ok. 30 pln. a i jakosc druku nie jest wcale
lepsza od UNIVERSAL-a. Generalnie na obu drukuje sie niezle, JET ma lepsza
strukture, powierzchnie bardziej gladka i cene odpowiednia. Jak nie
potrzebujesz pokazowki, to UNIVERSAL jest OK.

P.S. ZOOM ULTIMA odpadl - tusz troche sie rozlewa (oryginalny).

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesow Informacyjnych Torun.
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl