Re: efekt 3d w kartach muzycznych

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 21:51:35 MET DST

Dnia Wed, 27 May 1998 08:07:04 GMT, mna_at_csbi.katowice.pl (Marek
Nazarko) napisał:

>no wlasnie, za jaka?

Cos kolo... (Vindziu - moge ? ;> )

>co to jest spatial?

Ciezko opisac, to trzeba uslyszec - dzwiek sie robi na caly pokoj i
nie slychac, ze wychodzi tam, gdzie sa kolumny ale "wkolo", na
sluchawkach tez daje dobry efekt... Lamersko wytlumaczone ale jak
mowie - trzeba to uslyszec by wiedziec co to...
Zreszta masz tu wyciag z instrukcji:

"Spatial:
This effect provides a surround sound effect. There is a drop down box
on the desired device's panel that will allow you to switch between
the three different spatial presets: Off, On, and Wide. By default
this switch is set to Off.
This effect can be applied to the Wave or Synthesizer device."

>Czy te efekty dzialaja na MIDI, czy na wave?

I tu i tu. Przy mikserze z SB 64PCI sa odpowiednie "ptaszki" przy
wyjsciu Wave i Synthesizer - do tego ostatniego oprocz Spatial jest
jeszcze chorus i reverb.

>na MIDI to na sume kanalow czy na pojedyncze?

AFAIK na sume - tak daje mikser, ale w odpowiednim programie /Midisoft
.../ mozna dac bodaj osobno.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl