Re: AMD kontra Intel

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 21:13:41 MET DST

> wiem, ze pytanie, ktore zadam padalo napewno nie raz, ale ja nadal nie
wiem
> co kupic K6 233 czy IP233. Bylem ostatnio na gieldzie i pytalem sie
> handlarzy ktory lepszy, ale zdania byly podzielone. Czesciej spotykalem
sie
> jednak z opinia, ze "nie ma jak Intel". Co wy o tym sadzicie.
> Musze wiedziec, bo nie wiem co kupic
> AMD K6 233 z voodoo2 +monitor 15', czy Intel P233 z voodoo1 +monitor 15',

Zrobisz jak zechcesz, ale
Ja kupilem w sobote po dluzszej rozterce wlasnie AMD K6-233
(mialem ta sama rozterke co Ty)i jestem zadowolony
W stosunku do K-5 jest to dosc duzy skok technologiczny
zwlaszcza poprzez zastosowanie IMHO lepszego kooprocesora
oraz MMX i rzeczywiste taktowanie 3,5x66
Niestety nie da sie zbytnio podkrecic, max 3x75 i to niestety
niezbyt stabilnie (wiesza sie w Final Reality) - musze jeszcze pobawic
sie z ustawieniami w biosie
Z Monsterem 1 chodzi calkiem, calkiem Q1- 38 fps, Q2 - 27 fps

Moja rada: K6-233+ Monster II + 15' Monitor (jezeli nie masz duzo
kasy to polecam Hyundai 15G+ wg mnie za ta kase extra)
Taki zestaw pojdzie zdecydowanie lepiej niz IP233 + Voodoo 1
jezeli chodzi o gierki, a Wingroza IMHO pod K6 chodzi lepiej
Pamietej tylko o wymogach AMDekow dot. napiecia
- patrz moj poprzedni post

To chyba wszystko, jezeli masz jeszcze jakies pytania to wal na priv

-
Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl