Re: Znalazlem blad w proc. Cyrix ?!

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 21:06:17 MET DST

W wyniku nieporozumien powstala natepujaca wymiana zdan:

At 08:32 05-27-98 +0200, AAbraszewski napisal:
>Witam !

>Wez do reki spektrusia. I sprawdz.

   No wiec przyznaje sie: "nigdy nie bylem wlascicielem Spektrusia"
  i dlatego nie moglem sprawdzic,

>Zauwazyles ze postawilem znak zapytania ?

   No wlasnie z samego znaku zapytania nie moglem sie zorientowac
   ze pytanie bylo retoryczne i odpowiedz byla AAbraszewskiemu znana
   i dla niego (ale nie dla mnie) oczywista.

> O numerycznej poprawnosci takiego podejscia, jesli juz,
>napisalem . Czemu nieuwaznie czytasz ? ;) . I niepotrzebnie
>pytasz. Przy takim podejsciu do czyjes korespondencji to po
>niedlugim czasie wyjdzie na to ze to JA jestem "odkrywca" bledu w
>Cyrixie. He, tylko ze ja nie mam Cyrixa :)

  Nie wiem czy zauwazyles, ze jako pierwszy zdyskwalifikowalem
  "odkrycie" szanownego kolegi Duszy i napisalem, ze na kilku
  procesorach w kilku jezykach programowania wynik tez jest "bledny"

>A to drugie rownanko sprawdziles ?. Peceta masz. :))

  No i znowu te pytania retoryczne :)
  napisz jak jest i nie kaz mi sie domyslac i potem na podstawie
  moich blednych domyslow oskarzac cie o jakies numeryczne "grzechy"

>I co ?. Acha tam ^ _naprawde_ byl wynik 0 . I tu pojawia sie
>ciekawy temat. Czy wolno cos takiego robic ? "Naciagac" wynik.

  Abstrahujac od moralnego wydzwieku slowa "naciagac"
  to czesto programisci stosuja zaokraglenie w celu
  unikniecia zarzutow, ze ich programy nie umieja liczyc
  tak prostych rzeczy jak procenty. Klienci uzywajacy
  programow do prowadzenia firmy wydzieraja sie, ze im sie
  bilans nie zgadza o kilka groszy.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~