RAM do laptopa

Autor: Robert Frank (rfrankxxx_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 19:04:23 MET DST

Mam okazje kupic laptopa 486 (33 MHz) i problem jest taki, ze jest w
nim tylko 6 MB RAMu. Jestem kompletnie zielony, jesli chodzi o
laptopy, wiec moze ktos mi poradzi, czy sa duze problemy (koszty) aby
ten RAM jakos rozszerzyc.
Przy okazji moze ktos mi powiedziec, czy 1000zl za niego to duzo, czy
malo? (650 MB twardego, wyscietlacz czarno-bialy)

Bardzo prosze o odpowiedzi na rfrank_at_friko.onet.pl
poniewaz nie mam mozliwosci sledzenia tej grupy.

Robert Frank
Przy odpowiedzi usuń xxx z mojego adresu