Re: Dwa pecety - jeden modem

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 14:03:35 MET DST

Piotr Traczykowski wrote:

> Hi
> Czy jest mozliwosc podlaczenia dwoch pecetow do jedengo modemu ?
> Ja wyborazam to sobie tak, pecet spiete karta sieciowa i do jedengo z nich
> podlaczony modem do COM2, co wtedy "widzi" pecet drugi (ten bez modemu) ?
> Czy ten numer dziala pod winda i czy wymaga specjalnego oprogramowania, i
> czy dziala pod Linuxem jezeli Linux jest na PC bez modemu a Win'95 na tym z
> modemem.

 Jest pod winde taki programik zakładający proxy serwer. Możesz połączyć sieć
lokalną do inetu przez jeden modem, albo przez kablówkę i _chyba_ się tego nie
da wykryć, tz. operator nie będzie wiedział, że do jednego łącza masz
podałączone więcej niż jeden komputer (czego nie wolno robić). Nie pamiętam
jego nazwy, chyba WinGate, ale mam gdzieś na CD. Jak go znajdę to napisze.

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski