Re: Przegladarka do txt

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 27 May 1998 - 13:30:19 MET DST

Krzysztof Sapielak wrote:

> [...]
> : Klikasz na zakladke Zaawansowane i w polu Typ zaznaczasz
> : *.txt. W polu Z tekstem wpisujesz slowo kluczowe.
>
> Znalezc moze znajdziesz, ale chodzilo o przegldanie _bez otwierania_
> Ja mam troche dziwna propozycje ;) - jest taki edytor tekstu pod DOSa -
> Aurora (bodajze najlepszy jaki widzialem) - shareware. Jego zaleta to bardzo
> fajny jezyk skryptowy, ale oprocz tego ma bardzo fajne przeszukiwanie -
> w okienku dostajesz wszystkie wystapienia lancucha z nazwa pliku, numer
> linijki i ta linijka jest dodatkowo widoczna (widac kontekst). Polecam :)

Tym szukaniem z menu Start w Win95 znajdziesz pliki zawierajace okreslony tekst
!
Nie potrzeba zadnego dodatkowego oprogramowania. Przyjrzyj sie dokladnie opcjom
tego szukania... i patrz wyzej - to co tam jest napisane to prawda.
Win95 przejrzy wszystkie pliki o zadanym rozszerzeniu i wyszuka Ci w nich zadany
tekst. W koncu wyswietli Ci liste plikow zawierajacych w srodku ten tekst. Chyba
o to chodzi ?

> K.
> --
>
> -=-=-=-=- Krzysztof Sapielak -=-=-=-=-
> -=- xapielak_at_alpha.ok.ae.wroc.pl -=-
> 'Khata clim sa vecchi kalemsa'

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |