Re: Monster2-zasoby

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 27 May 1998 - 13:19:03 MET DST

alacak wrote:

> Czolgiem!
> Chce kupic Monstera 2 lub 1, w komputerze mam wolne tylko jedno przerwanie -
> 9. Czy w/w akceleratory zajmują przerwania, informacje ze sklepow sa
> sprzeczne.
> Z gory dziekuje
> alacak
> alacak_at_polbox.com

Nie zajmuja tj. nie potrzebuja go i zwykle BIOS im go nie przypisuje. Ale z tego
co wiem zdarzaja sie przypadki, ze niektore wersje BIOS'ow usiluja przypisac
przerwanie do kazdej wlozonej karty PCI, nawet jesli ona go nie potrzebuje. Jest
to jednak zjawisko b. rzadkie. Mozna to chyba rozwiazac przez odpowiednie
ustawienia w setup'ie BIOS'a.

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |