Re: Vibra 16 - zamilkniecie 1 kanalu

Autor: Marek Blaszkowski (mb_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 09:29:39 MET DST

T.Zon <zonzi_at_friko3.onet.pl> wrote:
: Hejka

: Zamilkl mi lewy kanal w karcie no name opartej na Vibrze. Prawy
: chodzi bez problemow w lewym slychac tylko przebicia z CD-ka i
: HD a dzwiek na prawie nieslyszalnym poziomie. To samo dzieje sie
: pod Dosem i Winda, przerwania i DMA sa OK, regulacja balansem
: nic nie daje.

: Padla karta? Cos sie spalilo??

Sprawdz, czy jack sie nie wysunal lub za bardzo wsunal. Mam taka Vibre16, ze jak jacka wsunie sie
do "konca" to nie slychac lewego kanalu. Juz taka kanstrukcja gniazda w vibrze (testowalem na roznych
jackach), moze Twoja Vibra ma ta sama przypadlosc.

--
Marek Blaszkowski