Re: Plyta MB-586TXs7

Autor: Arecki (arecki_at_fornet.com.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 08:37:46 MET DST

Prawdopodobnie na plycie glownej masz zworke ktora jest odpowiedzialna za
VGA
Ja spotkalem sie rowniez z wbudowana VGA i tak mozna bylo zrobic. Co wiecej
na plycie mozna bylo ustawic ile mego ma miec VGA.

Pozdrawiam.
arecki_at_fornet.com.pl

Rychu <markor_at_cso.com.pl> napisał(a) w artykule
<OZGa1.1251$%y4.621737_at_news.tpnet.pl>...