prosze o pomoc FIC VA-503 oraz WD Caviar 2.1 GB

Autor: Piotr Krupa (pete_at_okonet.com.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 21:21:18 MET DST

Witam
Mam trzy pytanka
1. Otóż kupiłem sobie nową płytę --->FIC VA -503 ,
otóż instrukcja papierowa podaje inne ustawienia zworek niż to jest
opisane na płycie i mam problem na co się zdecydować. Dla aktualnego procka

(niestety jeszcze cyrix 100)razy 2 a razy 5.5 to raczej różnica :)
fakt że max. mnożnik wg.instrukcji to 4.5x oraz 66MHz.
Na płycie jest opis że do 5.5x oraz bodajże (nie pamiętam ale chyba 100-u
nie było) do 83MHz
czego się trzymać i co o tym sądzić ,nie ch ciałbym zwalić jej bo to by
było głupio i szkoda ???
2. od jakiego procka (MHz ) MUSZĘ przejść z edo na sdram i jak wybrać
---za 2-3 dni kupie albo K6-266 albo P233
3. Coś mi się dzieje z WD caviarem 2.1-pare dni temu nie mogłem
zformatować jednej z partycji 'format' sam się kończył w połowie
PQmagic dławił się i męłł w miejscu i nic , Nortony , programiki do napraw
itp nic nie wykrywają żadnych badów - nic ale też żaden soft mi znany nie
chcę zfrormatować tej partycji na spoko Usunąć ją to nie problem , utwożyć
na jej miejsce też ale czym wykonć format i co o tym sądzić
dodam że na innych płytach ten dysk się zachowywał podobnie
jeśli oddam do serwisu to pożegnam się na miesiąc ze sprzętem (głupi CD
ktoś inny wymieniał mi 47 dni )
bardzo proszę o odpowiedzi na pete_at_okonet.com.pl gdyż ostatnio telepies po
2-3 minutach mnie perfidnie rozłącza
DZIĘKI Piotrek