Re: Number Nine 9fx Vision 330 i 2MB ramu

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 01 Jan 1997 - 11:06:19 MET

> Czesc!

> Mam karte Number Nine 9fx Vision 330. Na gieldzie dokupilem sobie pamiec
> (do
> 2 mb). Ale po odpaleniu Windowsa w trybach wykorzystujacych
> wiecej niz 1mb ramu (chocby 1024x768x16bpp) obraz sie kaszani - tak jakby
> nie mogl wykorzystac 2 mb ramu - tylko zapisywal wszystko do pierwszego
> megabajta. To samo jest w Linuxie (X'y), WhatVGA.
> Czy pamiec jest do d**y, czy trzeba cos zamienic w BIOS'ie....?

Obawiam sie , ze razej pamiec. Vision 330 to dobra karta , jak juz sie
zdobedzie prawidlowe drivery. Warunek - pamieci musza miec ten sam lub
krotszy czas dostepu i nie mozna mieszac edo ze zwyklymi.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?