Re: Skaner + drukarka na jednym porcie

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 10:21:02 MET DST

On Mon, 25 May 1998 22:00:39 +0200, "Andrzej Zabawski"
<zabawski_at_kki.net.pl> wrote:

>Jak w temacie, HP 690C i Primax Colorado Direct.
>Problem: brak komunikacji z drukarka (Winda 95).

Ja mialem to samo, ale na innym sprzecie: Lexmark + Mustek.

Wersja optymistyczna: nalezy wlaczyc skaner (wystarczy sam zasilacz,
bez lampy), wowczas drukuje.

Wersja pesymistyczna (tak tez mialem): podczas wciskania kabli do
portow, mimo, ze komputer i drukarka byla "wylaczona" (jest na niej
tylko wylacznik programowy, w rzeczywistosci wszystko jest "pod
pradem"), zwalil sie port LPT, musialem wymieniac plyte. I wtedy, przy
tym zwalonym porcie, skaner dzialal, a drukarka nie chciala.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA