Re: BOOT: I/O error Reading Disk ?????

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 08:50:50 MET DST

Sun, 24 May 1998 23:21:29 +0200, "Konrad Kaminski (HADEK)" <hadek_at_friko.onet.pl>
napisał(-a):

>Problem z twardym dyskiem !!!
>a dokładnie :
>"BOOT: I/O error Reading Disk"
<ciach>
>bujać. Jak jest na slave chodzi dobrze i
>wykrywa go BIOS normalnie, tylko gdy ma
>być masterem startowym coś jest nie tak.
>Wygląda to jak by nie mógł się rozbujać
>i przez to BIOS nie może go wykryć.
Sądzę, że źle ten napis odczytujesz: tam nie ma nic o wykrywaniu, jeno o boot-owaniu.
Myślę, że na tym dysku nie ma systemu lub nie ma aktywnej partycji. Jeśli
wystartujesz system z dyskietki i zobaczysz tego caviara, to potwierdzi to moją
diagnozę.

-
Jarek Andrzejewski
* nie odpowiadam na anonimowe listy prywatne *